marți, 27 ianuarie 2009

Bors de fasole cu ciolan afumat

IMG_2351

Timp: ~1h30min

Portii: 4

Ingrediente: 1/2 ciolan afumat, 200g fasole uscata, 1 ceapa, 2 felii telina, 1/4 partarnac, 1 morcov, 500ml bors, 200ml suc de rosii, sare, piper, tarhon, cimbru, patrunjel, 2 linguri ulei

IMG_2338

Mod de preparare:

Se pune fasolea in apa cu sare cu o seara inainte ca sa se umfle si sa fiarba mai repede. A doua zi se scurge apa, se pune alta apa cu un praf de sare si se pune la fiert la foc mediu. La primul clocot scurge apa, se inlocuieste si se continua fierberea.

IMG_2340 Se schimba apa de 2-3 ori si in ultimul clocot se adauga ciolanul. Continuam sa fierbem fasolea pana cand este aproape fiarta. Scoatem ciolanul si il portionam si adaugam legumele taiate cubulete sau date prin razatoare, sucul de rosii, tarhonul, si cimbrul.

IMG_2341 Cand legumele sunt aproape fierte se adauga borsul, se mai da intr-un clocot si i-a de pe foc. IMG_2345

Se adauga patrunjel verde din belsug si se serveste calda sau rece cu ceapa.

IMG_2350

Pofta buna de fasole!

5 comentarii:

  1. Ceau sunt ely din tm si a iesit un bors de te lingi pe degete.prietenului meu ia placut ft mult(a mankt 2 farfuri pline cu bors):):) o recomand tuturor cu cea mai mare incredere incercati si nu veti regreta.....POFTA BUNA!!!VA SALUTA ELY SI LIVIU DIN TM

    RăspundețiȘtergere
  2. Va pup Ely & Liviu, sa va fie de bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mmm delicios am mancat si eu

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar ma gandeam ca merge o astfel de ciorbita...nu am mai mancat de mult si am zis ca ar fi timpul :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata foarte bine, acum fac si eu dar dupa mine... ciorba de fasole nu e ciorba de fasole daca nu are o legatura sanatoasa de cimbru in ea :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails