joi, 2 decembrie 2010

Spaghete cu două feluri de pesto

IMG_4027_

Sosurile pesto sunt slăbiciunea mea. Nu există să nu am măcar un borcănel de sos pesto în frigider, fie clasic de busuioc, fie roşu ori de măsline. Le-am încercat şi pe cele din comerţ dar vă spun sincer că nu se compară. Nu au nici un gust, sunt fade şi foarte uleioase. Aşa că vă recomand cu toată căldura să le pregătiţi în casă, cu ingrediente proaspete şi de calitate ca să vă bucuraţi de nişte sosuri absolut divine.

Vă propun astăzi o reţetă extrem de simplă de spaghete cu sos pesto roşu şi de măsline.

Timp: ~15min

Porţii: 2

Ingrediente: 250g spaghete, 2 linguri sos pesto rosso, 2 linguri sos pesto de măsline, fâşii de jambon italian Parma (opţional)

Mod de preparare:

Iată delicioasele sosuri pesto pe care eu le aveam deja pregătite din timp…

IMG_4018_

Am tăiat apoi fâşiuţe de jambon de Parma şi am pregătit spaghetele pentru fiert.

IMG_4015_

Am fiert spaghetele în apă fierbinte cu puţină sare timp de 8 minute.

IMG_4019_

Le-am scurs apoi de apă şi fără să le mai clătesc le-am amestecat cu sosurile pesto şi le-am împărţit în farfurii.

IMG_4023_

Servim ca atare sau călim uşor jambonul într-o tigaie fără ulei şi îl alăturăm delicioaselor spaghete.

IMG_4031_

Poftă bună!

3 comentarii:

  1. Roxana, pesto rosu are gust de rosii iar cel maroniu are gust de masline. Impreuna fac o combinatie super, trebuie sa le incerci ca sa iti dai seama exact de gust ;)
    Te asigur ca sunt foarte apetisante!

    RăspundețiȘtergere
  2. Va cred. Am programat reteta sambata. Sper sa fie identica cu pozele :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails