vineri, 9 martie 2012

Salată de ţelină cu piept de pui

Salată de ţelină cu piept de pui
În caz că nu ţineţi post în perioada asta, vă îmbii cu o minunăţie de salată de ţelină şi pui.
Reţeta o am de la mama iubitului meu şi se prepară cam aşa…
Timp: ~40min
Portii: 4
Ingrediente: 1 rădăcină de ţelină medie, 1 piept de pui fără piele şi oase, 125g smântână acră, 200g maioneză, 100g caşcaval ras, 1/2 lămâie, sare, piper
Mod de preparare:
Punem o oală cu apă la fiert şi când clocoteşte adăugăm pieptul de pui şi îl fierbem la foc potrivit cam 15min. Îl scurgem şi îl lăsăm la răcit. Zeama în care a fiert nu o aruncaţi, o folosiţi la o supă sau la un pilaf.
Pregătim între timp maioneza dintr-un ou după reţeta de aici sau folosim maioneză la borcan din comerţ.
Curăţăm ţelina de coajă şi o dăm prin răzătoarea mare. O stropim cu zeamă de lămâie să nu se oxideze.
Tăiem pieptul de pui cubuleţe şi la final amestecăm cu ţelina rasă şi scursă, maioneza, smântâna, caşcavalul ras, sare şi piper. Lăsăm la rece 1-2 ore la frigider.
Ornăm cu pătrunjel, măsline şi ce mai doriţi şi servim cu pâine prăjită sau biscuiţi aperitiv.
Salată de ţelină cu piept de pui
Este o bunătate, iubitul meu care nu mănâncă de obicei ţelină i-a plăcut în mod deosebit combinaţia din salata asta.
Poftă bună!

6 comentarii:

  1. nu am mancat, dar am auzit ca e un deliciu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am mancat si este intr-adevar un deliciu. Nici mie nu imi place telina dar in combinatie cu pieptul de pui e o minune. Pupici si la mai multe retete.

    RăspundețiȘtergere
  3. Fenomenala aceasta salata mai ales ca nu ingrasa si este foarte bogata in vitamine! Iti multumim ca ai impartasit aceasta reteta cu noi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multam fain. Sustin faptul ca e un deliciu :D
    Acum incerc cu piept de pui la gratar si am sa adaug in plus ori un gogosar ori un castravecior murat ^^.

    RăspundețiȘtergere
  5. nici mie nu imi place telina mai ales da pai salata este bestiala tre sa incerc si eo asta am facut salata de bef si salata de ciuperci la conserva preferatele mele

    RăspundețiȘtergere
  6. nici mie nu imi place telina mai ales da pai salata este bestiala tre sa incerc si eo asta am facut salata de bef si salata de ciuperci la conserva preferatele mele

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails