luni, 11 ianuarie 2010

Brioşe cu dulce de leche şi alune de pădure

IMG_0191_

Aşa cum vă spuneam, când am preparat brioşele cu fructe de pădure nu am mai avut suficiente fructe şi pentru a doua tavă şi nici nu am vrut să le fac simple. Aşa că am început să scotocesc prin frigider şi dulapuri după idei…

Am dat în frigider de nişte dulce de leche pe fundul unui borcan şi deja mi s-a aprins un beculeţ… dar nu m-am oprit aici, am vrut mai mult, ceva să fie şi crocant ca o surpriza plăcută când muşti din brioşă… Când am dat de alunele de pădure am ştiut ce va ieşi :D

Timp: 40min

Porţii: 2 (6 buc)

Ingrediente: 1,5 ouă, 60g unt, 50-60g zahăr (în funcţie de cât de dulci vă plac), 80g făină, ~50g dulce de leche, 24 alune de pădure, esenţă de vanilie (după preferinţe), 1/2 linguriţă bicarbonat/praf de copt

Mod de preparare:

Pentru aluat urmăm paşii de la brioşele cu fructe de pădure sau cele cu ciocolată şi vom obţine un aluat moale.

Aşezăm apoi hârtiuţele speciale în tava de brioşe sau ungem şi tapetăm tava cu făină dacă nu avem aceste hârtiuţe.

IMG_0166_

Turnăm câte o lingură de aluat în fiecare formă şi adăugăm câte 3 alune şi o linguriţă de cremă dulce de leche.

IMG_0168_

Urmează încă o lingură de compoziţie, o jumătate de linguriţă de dulce de leche şi o alună pentru decor ;)

Coacem la cuptorul preîncălzit la foc mediu (180°) timp de 25-30min.

IMG_0193_

Foarte gustoase au ieşit, combinaţia e excelentă!

Şi o secţiune ca să vă conving :P

IMG_0257_

Poftă bună!

2 comentarii:

  1. super tare!!!tine-o tot asa. oricum briosele cu ciocolata raman preferatele mele. Pe locul doi acestea cu dulce de leche si alune. Yami, yami, bun bun.pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Te pup Onuta, ma bucur ti-a placut reteta ;)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails