marți, 21 septembrie 2010

Pesto Rosso

IMG_3769_

Iată o nouă variantă a renumitului sos pesto, pesto rosu din roşioare uscate.

E ideal împreună cu paste, pe tartine crocante sau de uns diverse fripturi înainte de coacere ;)

Timp: ~10min

Porţii: 4

Ingrediente: 6 buc roşioare uscate, 2 căţei de usturoi, 10 frunze de busuioc proaspete, 2 linguri de seminţe de pin (sau caju, seminţe de floarea soarelui, alune, nuci sau migdale), 3 linguri de parmezan, 3-4 linguri ulei de măsline

Mod de preparare:

Aşezăm toate ingredientele în bolul de la mixer mai puţin uleiul şi parmezanul.

Eu făcusem înainte pesto alla genovese şi nu m-am mai obosit să spăl mixerul că oricum foloseam busuioc şi aici :P

IMG_3761_

Mixăm bine şi apoi adăugăm parmezanul şi uleiul în funcţie de cât de dens dorim să iasă sosul.

IMG_3762_

Mai mixăm odată şi asta-i tot ;)

IMG_3763_

Îl folosim pe loc sau îl punem într-un borcan, turnăm punţin ulei deasupra să nu se oxideze şi îl păstrăm la frigider pentru maxim 1-2 săptămâni.

IMG_3771_

Poftă mare!

2 comentarii:

  1. Minunat blogul, il rasfoiesc de ceva vreme si m-am indragostit de el:)
    Mi-ar placea sa facem schimb de link-uri daca va face placere:
    http://anita-albu.blogspot.com/
    O seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Anita, ma bucur foarte tare ca apreciezi blogul meu. Din pacate eu prefer sa nu il incarc cu nici un fel de linkuri sau publicitate.
    Te pup si te mai astept.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails