joi, 10 decembrie 2009

Legume la grill pe straturi de couscous

IMG_1658_

Eu sunt înnebunită după legumele la grill. Le-aş mânca şi goale, fără oprire. De data aceasta le-am combinat cu granule de couscous şi un dressing de smântână şi muştar delicios. O combinaţie super, chiar am avut o surpriză foarte plăcută la pauza de masă.

Timp: 20min

Porţii: 1

Ingrediente:

- 1 ceaşcă de couscous înmuiat într-o ceaşcă de apă fiartă şi o lingură de ulei

- 1/2 dovlecel şi 1/2 vânătă la grill

- 1 foaie de praz

- 1/2 ardei iute verde

Dressing:

- 2 linguri smântână dulce

- 1 linguriţă ulei de măsline

- 1/2 linguriţă muştar Dijon

- coriandru

- oregano

- busuioc

- piper

- sare

Fructul de azi: o pară zemoasă şi aromată…

Poftă bună la serviciu!

2 comentarii:

  1. Te admir tare ce "pachetele" misto iti prepari pentru lunch-break, bravo tie, e de 1000 de ori mai buna si mai sanatoasa mancarea pregatita in casa, decat toate catering-urile si fast-food-urile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci Silvia, intradevar sunt incomparabil mai bune si mai sanatoase. Si in plus meniurile la fast-food-uri sunt limitate te saturi mancand mereu acelasi lucru, pe cand acasa combinatiile sunt infinite ;)
    Sper sa conving cat mai multa lume ca nu e chiar asa de greu si nu e nici pe departe rusinos sa vii cu pachetel la serviciu. Colegii mei de servici se uita cu jind la caserola mea inghitind in sec sandwish-ul cumparat de la colt :P

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails