duminică, 20 septembrie 2009

Musaca

IMG_6410

Cand zic musaca, eu ma gandesc la musaca de vinete rumenita frumos la cuptor mmm o nebunie… Iubitul meu in schimb cand vine vorba de musaca se refera la musaca de cartofi… Ei acum ca sa impac si capra si varza am facut o musaca mixta, jumatate de tava musaca de cartofi si cealalta jumatate de vinete. Nu s-au batut intre ele ba din contra, s-au imprietenit perfect si toata lumea a fost fericita si multumita :P

Sa vedem povestea in intregime ;)

Timp: 1h

Portii: 4

Ingrediente: 500g carne tocata (vita sau amestec cu porc), 1 ceapa, 4 rosii, 4 ardei capia (sau 2 ardei grasi), 3 oua, 2 vinete, 4 cartofi, 100ml suc de rosii, ulei, pesmet, sare, piper, cimbru, dafin

Mod de preparare:

Taiem si calim ceapa in putin ulei si apoi adaugam carnea tocata.

IMG_6384

Calim pana se desface carnea si apoi adaugam putina apa, suc de rosii sau vin alb si fierbem sub capac aprox. 15min. Dupa ce scade toata apa si carnea este fiarta luam de pe foc, adaugam sare si condimente, un ou si amestecam.

IMG_6392

Intre timp ne ocupam de legume.

IMG_6386

Feliem cartofii si vinetele si le calim in putin ulei.

Incepem apoi asamblarea in tava.

IMG_6387

Asezam un strat de cartofi si vinete, ardei gras, felii de rosii si presaram putina sare si condimente.

IMG_6390

Adaugam apoi carnea si netezim.

IMG_6393

Urmeaza iar un strat de ardei gras, rosii si ultimul strat sa fie cartofii si vinetele.

IMG_6395 IMG_6397

Turnam apoi deasupra sucul de rosii, 2 oua batute si presaram putin pesmet.

IMG_6400

Dam la cuptorul incins la foc mediu pentru aprox. 40-50min pana se rumenesc bine legumele.

IMG_6409

Lasam sa se racoreasca putin ca sa o putem taia si servim cu smantana, iaurt sau pur si simplu ca atare.

IMG_6402

E delicioasa…

Pofta buna!

Un comentariu:

  1. delicioasa....eu insa am incercat putin mai diferit...in loc de cartofi felii eu am calit un pic de ceapa si am facut un piure..a iesit minunat....multumim de reteta

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails