marți, 5 ianuarie 2010

Aperitive de sărbători

IMG_2152_

Să vă povestesc ce am servit noi ca aperitiv cu ocazia sărbătorilor ce tocmai au trecut…

Am făcut platouri individuale pe care am aşezat aşa:

- jambon de porc cu şoric,

- roşii cherry,

- ridichi decupate,

- sălămior uscat,

- brânză de capră îmbrăcată în fâşii de kaizer pe o foaie de salată,

- pifteluţe de porc şi vită coapte în cuptor,

- o feliuţă de ardei gras galben,

- o felie de şvaiţer,

- pateu ţărănesc de porc în aluat,

- tartine cu unt, icre negre şi lime

Am însoţit platourile pe masă cu o pâine franţuzească cu seminţe de bostan proaspăt coaptă… un deliciu.

Per ansamblu a fost un platou foarte diversificat, pentru toate gusturile.

Vedeta a rămas pateul în aluat. Foarte bună combinaţia. Din păcate nu mă pot mândri cu prepararea lui pentru că l-am cumpărat gata preparat. A fost însă delicios.

Poftă bună!

6 comentarii:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails