joi, 29 octombrie 2009

Tartine cu crema de branza si nuci noi

IMG_0445

Pentru crema asta de branza cu nuci noi m-am inspirat de la Adi Hadean care face niste retete de-ti lasa gura apa :)

Sa va explic cum am procedat…

Timp: 10min

Portii: 4

Ingrediente: branza proaspata, ricotta (sau urda romaneasca), feta greceasca (sau telemea de oi), ulei de masline, frunze de busuioc proaspat, miez de nuca noua, marar, patrunjel, piper, sare (daca mai e cazul)

Mod de preparare:

Ingredientele nu au cantitati, aproximati cantitatile dupa gusturi si preferinte :P

Astea au fost proportiile la mine:

IMG_0430

Am amestecat bine si asta am obtinut:

IMG_0432

Am intins crema asta pufoasa si aromata pe felii de paine proaspata si am papat rapid ca nu mai puteam de pofta…

IMG_0437

Bun bun, nucile usor crocante dau un efect neasteptat. Un aperitiv deosebit dupa parerea mea ;)

IMG_0440

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails