marți, 19 octombrie 2010

Salată Mexico

IMG_5351_

Acasă în România, mai precis în Galaţi, obişnuiam mereu să frecventăm un restaurant pe nume CaJu care devenise preferatul nostru. Fac o mâncare aşa de bună acolo de nu te-ai mai ridica de la masă. Printre toate bunătăţile pe care le poţi servi la CaJu nouă ne place foarte mult să comandăm Salată Mexico cu focaccia. E incredibil de bună şi chiar dacă e destul de mare vă asigur că nu se ridică nimeni de la masă până nu îşi dă gata salata că-i prea bună de lăsat în farfurie :P

Acum, noi locuim în Belgia şi ducem dorul multor lucruri, locuri şi mai ales celor dragi din România. Printre toate ni se făcuse şi aşa o poftă de Salata Mexico alla CaJu încât mi-am pus memoria la treabă şi am încercat să o reproduc.

Iată ce a ieşit…

Timp: ~30min

Porţii: 1-2

Ingrediente:

- 4 frunze de salată verde creaţă,

- 1 morcov ras,

- 2 linguri de fasole roşie fiartă (din conservă),

- 2 linguri de porumb fiert (din conservă),

- 1/4 ardei gras galben,

- 1/4 ardei gras roşu,

- 1 castravete mic decojit (eu nu am pus),

- 1 roşie sau 4 roşioare cherry,

- 4 ciupercuţe (de preferabil ciuperci de Paris brune, sunt mai gustoase),

- 2 felii de jambon uscat,

- 1-2 felii de pâine, 

- ~100g caşcaval tăiat cuburi (emmental am pus eu),

Dressing şi condimente:

- busuioc verde,

- oregano uscat,

- ulei de măsline,

- oţet balsamic,

- sare, piper

Mod de preparare:

Întâi m-am ocupat de ciupercuţe şi jambon. Le-am tăiat în două, jambonul bucăţele şi le-am călit rapid în puţin ulei de măsline cu oregano, busuioc şi piper.

IMG_5338_

Le-am dat deoparte şi în locul lor am mai pus puţin ulei de măsline şi am rumenit pâinea tăiată cubuleţe până s-a uscat şi s-a rumenit.

Apoi am aşezat frumos toate ingredientele în formă de muşuroi pe un platou încăpător.

IMG_5354_

Am stropit totul cu ulei de măsline şi oţet balsamic, am presărat sare şi piper şi ne-am înfruptat din minunăţia de salată mult poftită ;)

IMG_5352_

N-am mai avut timp să fi făcut şi nişte foccacia ca să fie meniul complet însă am păpat cu pâinică albă de casă şi a fost nespus de bun. Chiar s-a apropiat foarte mult la gust de Salata Mexico de la CaJu. Nu sunt prea sigură dacă am nimerit dressingul însă concluzia e că ne-am făcut pofta :P

Poftă bună!

3 comentarii:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails