miercuri, 25 aprilie 2012

Sos picant "Filosofia"

Sos picant Filosofia
V-am mai povestit eu mai demult despre restaurantul nostru preferat cu specific italian Filosofia Italiana. De acolo m-am inspirat pentru supa cremă de roşii şi pentru somonul la grătar cu busuioc, bune tare…
Din seria ce ne mai place nouă mult la Filosofia Italiana este acest sos picant de maioneză şi legume care este servit în meniul de creveţii pane alături de o salată verde şi o felie groasă de lămâie.
L-am gustat, degustat, analizat şi în final l-am reprodus acasă cam aşa…
Timp: 10min
Porţii: 4
Ingrediente: 1 morcov, 3-4 castraveciori mici în otet, 1-2 căţei de usturoi, 1/2 ardei iute roşu (sau mai mult dacă vreţi), 1 fir pătrunjel verde, 4-5 linguri de maioneză (dintr-un ou)
Mod de preparare:
Preparaţi întâi maioneza după indicaţiile de aici sau puteţi folosi maioneză din comerţ dacă vreţi. Eu o prefer pe cea proaspăt făcută în casă.
Curăţaţi morcovul şi îl tăiaţi în bucăţi mari.
Sos picant Filosofia - mixam legumele
Adăugaţi în roboţel sau la maşina de tocat morcovul, castraveţii, usturoiul, ardeiul iute şi pătrunjelul şi mărunţiţi.
Sos picant Filosofia - legumele maruntite
Nu mai rămâne decât să amestecaţi cu maioneza şi să serviţi cu poftă cu orice…
Sos picant Filosofia - adaugam maioneza si servim ca dip
Nouă se place tare mult cu piftele şi bine înţeles cu creveţi pane. Oricum e aşa de bun de îl mănânci direct pe pâine dacă nu e foarte picant :)
Să aveţi poftă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails