luni, 6 aprilie 2009

Clatite cu dulceata de cirese

IMG_2712

Reteta de foi de clatite am mai postat-o odata cred, dar cum de data asta le facem pentru desert vom modifica un pic ingredientele.

Timp: 1h

Portii: 7-8 (~20 clatite)

Ingrediente: 400g faina, 800ml lapte, 2 oua, 2 linguri de ulei, un praf de sare, esenta de rom, esenta de vanilie, coaja rasa de lamaie/portocala (daca va place, eu nu am folosit)

Mod de preparare:

Separam albusurile de galbenusuri si le batem spuma cu un praf de sare.

Faina, laptele, galbenusurile, esentele si uleiul le amestecam cu telul sau la mixer pana se omogenizeaza aluatul. La final trebuie sa aiba o consistenta de smantana lichida.

Adaugam albusurile spuma, mai amestecam putin sa se incorporeze si lasam aluatul cam 15-20 min sa se patrunda ingredientele inainte de a incepe pregatirea clatitelor.

Dupa 15-20min incigem o tigaie (de preferabil antiaderenta) si turnam un polonic de aluat. Coacem aprox 1 min pe fiecare parte.

Umplem clatitele cu gem, dulceata, crema de ciocolata… ce va place si servim caldute cu un pahar de lapte rece ;)

IMG_2714

Eu le-am umplut cu o bunatate de dulceata de cirese de la mama si cateva cu crema de ciocolata pentru puiul meu mofturos :P

IMG_2713

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails