vineri, 16 martie 2012

Ştrudel cu mere

Strudel cu mere
Un desert simplu, de post însă atât de bun că îţi lasă gura apă… ştrudel cu mere făcut la repezeală în tava de tartă :P
Nimic nu poate fi mai bun decât o dimineaţă de primavară, o cană de cafea şi o felie de ştrudel…
Timp: ~50min
Porţii: 6
Ingrediente: 1kg mere, ~100g zahăr, 1 lingură zahăr vanilat, 1 lingură cogniac sau rom, 1 linguriţă scorţişoară, miez de nucă, 1 lingură amidon de porumb sau făină, 6 foi de plăcintă, 3 linguri ulei
Mod de preparare:
Curăţăm întâi merele de coajă şi cotor şi le radem prin răzătoarea mare. Adăugăm zahărul, vanilia, amidonul, cogniacul, scorţişoara şi miezul de nucă mărunţit şi amestecăm uşor.
Pensulăm o tavă cu ulei şi construim ştrudelul. Dacă doriţi puteţi să înfăşuraţi compoziţia de mere în foi sub formă de rulouri. Eu am ales variata cea mai rapidă adică am aşezat în tavă trei foi de plăcintă unse între ele cu puţin ulei, am pus toată compoziţia, am nivelat frumos şi am acoperit cu celelalte 3 foi unse între ele cu ulei. Marginile le-am lăsat răzleţe deasupra pentru un aspect ciufulit şi am pensulat deasupra cu puţin ulei.
Am copt în cuptorul încins la 180°C cam 30min.
Strudel cu mere - coacem 30min
Lăsaţi ştrudelul să se răcorească vreo 10min apoi serviţi pudrat cu zahăr sau cu un moş de frişcă sau îngheţată dacă nu ţineţi post.
E incredibil cum o prăjitură cu aşa puţine ingrediente poate fi atât de savuroasă…
Să aveţi poftă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails