vineri, 12 februarie 2010

Ananas caramelizat in stil chinezesc

IMG_0693_

Ştiţi deserturile acelea cu diverse fructe caramelizate ce se servesc în restaurantele cu specific chinezesc? Eu le ador, în special bananele caramelizate şi ananasul caramelizat. Nu ştiu exact cum le fac dar sunt divine. Cred că le prăjesc într-un fel de aluat şi apoi le dau prin zahăr şi le caramelizează... chiar nu am idee cum e reteta originală însă cum mi-a mai rămas nişte ananas de la reţeta de pui asiatic cu ananas am zis eu că s-ar merita să încropesc o caramelizare în stil chinezesc :P
Buun, mai după ureche, am preparat ananasul caramelizat astfel...

Timp: 15min

Porţii: 2

Ingrediente: 4-5 bucăţi ananas groase cât un deget, 2 linguri de miere de albine, 2-3 linguri de făină, 1-2 linguri ulei de arahide

Mod de preparare:

IMG_0679_

Am uns feliile de ananas cu miere, apoi le-am trecut prin făină şi le-am prăjit în tigaia încinsă cu puţin ulei de arahide.

IMG_0684_

Le-am rumenit bine pe ambele părţi şi am mai pus pe lângă ananas şi o felie de portocală aşa pentru diversitate :P
Cam asta-i tot.

IMG_0685_
A ieşit bun, mi-a plăcut, însă nu e ca la restaurant. Cu siguranţă au ei alte secrete pentru caramelizarea fructelor însă nu mă las bătută, o să descopăr eu într-o zi reţeta originală. ;)

IMG_0687_

Poftă bună şi pe curând!

2 comentarii:

  1. Mmmm, delicioasa combinatie!imi place si suportul pentru betisoare:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc SandyBelle ;) Am primit cadou setul asta de betisoare acum vreo trei ani si crede-ma ca m-am invartit ceva timp la vremea aia in jurul ratustelor pana sa imi dau seama ca sunt defapt suporturile pentru betisoare :P

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails