miercuri, 1 iulie 2009

Cartofi taranesti

IMG_3475

Am cam ramas in urma cu postatul retetelor… ufff am fost foarte ocupata cu munca si nu am mai avut deloc timp de scris retete… dar incerc sa recuperez teren… ;)

Cartofiorii astia buni buni i-am papat la cina tare mult ne-au placut…

Timp: 40min

Portii: 2-3

Ingrediente: 7-8 cartofi, 2 linguri ulei (masline), 1 lingura bulion, 1 ceasca de apa, cimbru, dafin, busuioc, boia de ardei dulce, 2 catei usturoi, sare, piper

Mod de preparare:

Curatam si taiem cartofii in 4 si ii asezam intr-o tava. Turnam peste ei uleiul, condimentele si adaugam o ceasca de apa.

IMG_3466

Dam la cuptorul incins la foc mediu pana se rumenesc frumos cartofii (aprox 30min)

IMG_3469

Deliciosi, am servit cartofii taranesti cu ou ochi si bacon rumenit :P

IMG_3476

Pofta buna!

Un comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails