marți, 10 martie 2009

Conopida cu smantana

IMG_2630

Ahh mami ce conopida buna buna cu smantana mai faci. Si fiindca imi place asa mult am furat reteta de la mama si v-o impartasesc cu drag.

Timp: 1h

Portii: 4

Ingrediente: o conopida mica, 300g smantana grasa, pesmet, 200g cascaval ras (eu am pus mozarella), 1 ou, unt pentru uns tava, sare, piper

Mod de preparare:

Desfacem conopida buchetele,

IMG_2611

o spalam si o punem la fiert in apa cu sare cat sa se poata strapunge cu furculita. Nu o fierbem foarte tare sa nu se pastuiasca.

IMG_2613 Cand e fiarta o punem la scurs intr-un ciur. Din zeama rezultata poate iesi o ciorbica foarte gutoasa, e pacat sa o aruncati.

IMG_2614

Pregatim apoi tava in care vom asambla bunatatea astfel: o ungem cu unt si tapetam bine bine cu pesmet.

IMG_2615

Taiem buchetele in doua si asezam un stat de conopida pe fundul tavii. Adaugam un praf de sare, piper si turnam peste ea smantana cat sa o cuprinda (cam o treime din cantitatea de smantana) Adaugam cascaval ras (eu am pus cubulete e mozarella) si pesmet.

IMG_2616 Continuam cu inca un strat de conopida, sare, piper, smantana, cascaval si pesmet in belsug.

IMG_2619

Deasupra batem un ou si dam la cuptorul incins timp de aprox 30min la foc mediu pana se rumeneste bine deasupra.

Rezultatul:

IMG_2631

…ca la mama acasa…absolut delicios.

IMG_2634

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails