vineri, 13 noiembrie 2009

Cartofi topiţi ~ Patates fondues

IMG_0235_

O super garnitură atât am să vă spun.

Timp: 40min

Porţii: 2

Ingrediente: 400g cartofi, 100g caşcaval ras, 20g unt, sare, piper

Mod de preparare:

Curăţăm cartofii şi îi tăiem fâşii groase pe lungime. Îi punem la fiert pentru 5min într-un vas cu apă fierbinte şi sare.

IMG_0196_

După cele 5min îi scurgem şi îi aşezăm aliniaţi într-o tavă tapetată cu unt. Un strat cartofi un strat caşcaval, câteva bucăţele de unt.

IMG_0212_

Ultimul strat să fie de caşcaval.

IMG_0216_

Adăugăm sare şi piper după gust şi dăm la cuptorul încins la mediu pentru 15-20min.

IMG_0232_

Rezultatul… se topeşte în gură, nu degeaba denumirea…

Noi am servit alături de piept de pui umplut cu sos pesto şi mascarpone.

IMG_0239_

Poftă bună!

9 comentarii:

  1. deci....DELICIOS.de cum am vazut reteta am si fugit la bucatarie sa ii prepar stiind ca am toate ingredientele.nu ma asteptam sa iasa atat de buni.nu mi-a pasat nici de faptul ca ceasu era aproape 4 dimineata :)) foarte buni si multumesc pentru postarea retetei pe site.Pofta buna! Anda,Tg.Mures

    RăspundețiȘtergere
  2. Anda, comentariul tau m-a facut sa incep noul an cu zambetul pe buze. Ma bucur tare mult ca ti-a placut reteta si cu atat mai mult ca ai si incercat-o ;)
    Iti doresc un An Nou cu bucurie si toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Trinity,
    Combinatia ta de cartofi si pui a facut subiectul pranzului de astazi. Ca de obicei, un singur cuvant: EXCELENT!! Cartofii intr-adevar se topesc in gura si cred ca vor deveni un obicei frecvent, intrucat se numara printre legumele mele preferate. :)
    Iti multumesc pentru inca o reteta extraordinara si iti doresc numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Va pup, sa va fie de bine si Un Paste Fericit!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim mult, sarbatori cu bine si voua!
    Eu tocmai pregatesc a doua runda de cartofi... ;-)

    RăspundețiȘtergere
  6. deliciosi :D nu am ce comenta...cu putin marar...senzationali :d

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails