miercuri, 17 martie 2010

Tortilla sandwish

IMG_0948_

O să râdeţi precis dacă vă povestesc cu am ajuns eu să prepar aceste sandwish-uri…

Era duminică dimineaţă şi ca de obicei ne-am trezit târziu. Mă apuc eu să prepar ceva pentru micul dejun şi descopăr cu stupoare că nu mai aveam zare de pâine în casă. Cum de am uitat eu să pun maşina să facă pâine de cu seara nu ştiu, însă era cert că nu avea nimeni chef să se ducă până la brutărie să cumpere pâine…

De mâncat trebuia să mâncăm ceva aşa că am început să caut prin dulapuri după ceva idei salvatoare :P

Tare m-am bucurat când am dat peste pachetul de tortillas :D pe care îl cumpărasem ca să mai pregătesc o tură de fajitas însă până una alta lipiile astea aveau să ne salveze micul dejun :P

Ce-am facut cu ele vă povestesc mai jos…

Timp: 15min

Porţii: 2-3

Ingrediente: 3 foi de tortilla (sau lipii), 3 frunze de salată, 3 felii de caşcaval, 3 felii de şuncă, 12 măsline, 200g brânză proaspătă cremoasă, 1 ceapă verde, 1/2 ardei gras galben, 1 lingură de ulei de măsline, 1 lingură de parmezan ras, mărar, busuioc, oregano, sare, piper

Mod de preparare:

Am preparat întâi o cremă de brânză cu verdeţuri astfel:

Am tăiat ceapa şi ardeiul mărunt şi le-am amestecat cu brânza proaspătă, uleiul de măsline, condimentele, sare şi piper după gust.

IMG_0936_

Am adăugat şi parmezanul ras şi am obţinut o cremă de brânză absolut delicioasă.

IMG_0937_

Mai departe totul a fost ca o joacă de copii :P

Am încălzit uşor lipiile în tigaie…

IMG_0938_

… am întis pe fiecare câte 2 linguri de cremă de brânză…

IMG_0939_

…am aşezat câte o frunză de salată, şuncă, caşcaval şi câte 4 măsline.

IMG_0940_ IMG_0941_

Am rulat apoi fiecare tortilla strâns şi apoi le-am tăiat pe jumătate.

IMG_0953_

Asta a fost tot. Am obţinut un mic dejun consistent, gustos şi foarte aspectuos încât nu şi-a mai amintit nimeni de lipsa pâinii :P

Poftă mare!

10 comentarii:

  1. Buna. Te asteapta un premiu la mine pe blog. M+as bucura daca il accepti.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos Fluturash, esti o draguta :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru blog si pentru retete. E super.

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc frumos pentru aprecieri!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce pot spune. Sunteti cu adevarat o BUCATAREASCA INASCUTA. Gatit foarte bine, va apreciez munca, efortul depus pentru fiecare reteta in parte, pentru atatea poze cu fiecare detaliu. Meritati cu adevarat un premiu. FOARTE FRUMOS!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc frumos Claudiu pentru aprecieri. Iti urez tie si familiei Sarbatori Fericite si imbelsugate!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails