marți, 23 iunie 2009

Clatite aperitiv cu crema de branza

IMG_4538

Ce-mi veni deodata o pofta de clatite.. mama mama… dar clatite aperitiv nu desert ;) M-am invartit eu de doua ori prin frigider si am incropit urmatoarea reteta de clatite aperitiv cu crema de branza si verdeturi.

Timp: 30min

Portii: 4 (~20 clatite)

Ingrediente:

clatite: 400g faina, 800ml lapte, 2 oua, 2 linguri de ulei, un praf de sare

umplutura: 500g branza proaspata (sau combinata cu urda), 1/2 ardei gras rosu, 2 fire ceapa verde, busuioc, patrunjel verde, marar, sare, piper, aprox 10 felii sunca presata, aprox 10 felii cascaval (sau cas)

Mod de preparare:

Amestecam branza cu verdeturile tocate marunt si cu ardeiul gras taiat cubulete.

IMG_4518

Putem improviza crema de branza din diverse tipuri de branza, in functie de ce avem prin casa. Important e sa avem o branza mai cremoasa pe post de liant sau eventual combinam branzeturi mai uscate cu smantana. Saram si piperam dupa gust.

IMG_4519

Pfff o bunatatate…

Dam la frigider crema si ne ocupam de clatite. Amestecam faina cu galbenusurile, uleiul, sarea si cate putin lapte turnat progresiv sa nu facem cocoloase. Dupa ce am incorporat tot laptele (sau apa) adaugam albusurile batute spuma si amestecam usor.

Incingem tigaia antiaderenta si turnam cate un polonic de coca pentru fiecare clatita.

IMG_4521

Prajim pe ambele parti si obtinem la final ditamai teancul de clatitute…

IMG_4522

Ok, acum operatiunea cea mai simpla, incepem asamblarea.

IMG_4526

Intindem pe fiecare clatita cate 1 lingura de crema si pentru gurmazi mai adaugam si cate o jumatate felie de sunca si jumatate felie de cascaval.

IMG_4527

Roluim si stivuim frumusel pe platou.

IMG_4530

La final ies destule pentru 4 guri, asta daca nu cumva o pereche de maini le face si o pereche de guri le mananca inainte de a ajunge in platou :D

IMG_4532

Au mai ramas cateva si pentru poza…

IMG_4533

Pofta buna!

5 comentarii:

  1. Am gatit si eu clatitele ieri, foarte usor de facut si delicioase la gust. Ador sa gatesc, si am doar 17 ani. Am incercat foarte multe preparate de aici, de pe blogul dvs. Georgiana.

    RăspundețiȘtergere
  2. Te pup Georgiana, esti o mica harnicuta! Bravo si tine-o tot asa ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru reteta Trinity! Clatitele au iesit super!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails