luni, 19 ianuarie 2009

Cartofi in crusta de malai

IMG_2301

O reteta simpla si gustoasa pe care am preluat-o de la Amalia, o bucatareasa foarte priceputa de la care imi place sa ma mai inspir si careia ii multumesc ;)

Timp: 40min

Portii: 2

Ingrediente: cartofi (in functie de cate portii doriti, pt 2 portii cam 5-6 cartofi medii), malai, sare, piper, curry, unt sau ulei pentru uns tava

Mod de preparare:

Se curata cartofii si se taie in 4. Intr-un bol punem o mana de malai, sare, piper si curry. IMG_2292

Tavalim cartofii prin malai si ii asezam in tava unsa cu ulei sau unt.

IMG_2293

Incingem cuptorul si punem la copt la foc mediu spre tare timp de aprox. 30 minute. Cand cartofii au capatat o culoare frumos aurie se scot din cuptor.

Se servesc fierbinti ca si garnitura impreuna cu un sos de usturoi cu iaurt.

E super bun….

Si poza de final….cartofi in crusta de malai cu sos de usturoi si ou ochi….yamy…

IMG_2303 Pofta buna!!

2 comentarii:

  1. :) Super blogulet... acum l-am descoperit :) dar l-am luat la puricat, sa vad ce mai gatesc :)

    Am facut si eu cartofiori asa, dar cu pesmet in loc de malai- cred ca se aseamana gustul :-? Pofta buna (in loc de "La revedere")! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ;) Bine ai venit Crina si spor la bucatarit!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails