duminică, 21 martie 2010

Desert la pahar cu iaurt şi fructe roşii

IMG_0286b_

A venit primăvara!!!

Au apărut căpşunile şi fructele de pădure şi sunt cât se poate de încântată că pot prepara câte şi mai câte bunătăţi cu aceste delicioase daruri ale pădurii…

Pentru început vă propun un desert la pahar extrem de rapid, răcoros şi de mare efect ;)

Timp: 15 min

Porţii: 1-2

Ingrediente: 7-8 capşuni aromate, 6 ciorchini de agrişe (coacăze roşii), 200g iaurt simplu, 1 lingură de zahăr pudră vanilat (sau mai mult după gust), 3 biscuiţi cu cereale (sau digestivi)

Mod de preparare:

E mult spus “preparare”… în fapt am luat căpşunile şi agrişele…

IMG_0262_

…le-am tăiat şi le-am lipit pe lângă iaurt şi zahărul pudră…

IMG_0264_

M-am ajutat de o furculiţă şi am amestecat şi pasat tot conţinutul ;)

IMG_0265_

Am obţinut o nebunie de iaurţel cu fructe roşii, incomparabil cu ce se găseşte prin comerţ şi care numai iaurt cu fructe nu se poate numi.

Buun, ce am mai făcut apoi? Am fărâmiţat biscuiţii cu cereale…

IMG_0267_

…şi am aşezat alternativ într-un pahar încăpător un strat de iaurt, un strat de biscuiţi şi tot aşa…

IMG_0269_

Am obţinut ceva super yammy ;)

IMG_0273_Nu vă mai zic decât să vă bucuraţi din plin de ceea ce ne oferă natura şi dacă aveţi poftă de iaurt cu fructe preparaţi-l voi acasă cu fructe proaspete ca să fiţi siguri că veţi mânca iaurt cu fructe şi nu arome identic naturale ;)

IMG_0294_

Să aveţi poftă!

3 comentarii:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails