luni, 17 august 2009

Pancakes cu iaurt

IMG_4714

Am incercat o reteta de pancakes mai altfel, cu iaurt :)

E o varianta mai usoara a retetei originale de pancakes cu mai putine oua si cu iaurt in loc de lapte. Ies mai putin pufoase ca cele clasice si usor acrisoare de la iaurt. Au fost bune insa eu personal le prefer pe cele in varianta clasica :P

Sa vedem totusi reteta poate cuiva o sa ii placa asta mai mult ;)

Reteta apartine Anice&Cannella, inspiratia mi-a venit vizitand blogul Amaliei

Timp: 30min

Portii: 10-12 buc

Ingrediente (pt 10-12 pancakes): 1 cana de faina (aprox 150g), 1 iaurt mare sau 2 mici (375g), 1 ou, 1 lingura de ulei sau unt, 1 plic praf de copt, 2 linguri de zahar, un praf de sare

Mod de preparare:

Amestecam faina cu zaharul si praful de copt.

IMG_4699

Separat amaestecam iaurtul cu galbenusul si cu uleiul/untul.

IMG_4700

Incorporam amestecul de faina peste cel de iaurt si la urma adaugam si albusul batut spuma cu un praf de sare.

IMG_4701

IMG_4702

Daca iese copozitia prea tare mai putem adauga cateva linguri de lapte. Oricum ar trebui sa fie mai groasa decat o compozitie de clatite obisnuite.

IMG_4703

Ungem o tigaie cu putin ulei si cand s-a incins bine tunam cate un polonic de compozitie.

IMG_4705

Cand incep sa faca bule desupra le intoarcem.

IMG_4706

Cam asta e…

IMG_4710

Servim simple sau cu diverse dulceturi ;)

IMG_4709

Merg foarte bine pe langa un pahar de lapte rece la micul dejun.

IMG_4715

Bune au fost si cu dulceata mamei de visine…

Pofta buna!

6 comentarii:

  1. foarte bune clatitele! si bebe meu a fost incantat de reteta! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur tare mult Miha ca i-au placut lui bebe, sa-i mai faci ca sa creasca mare si voinic :P
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Trnity foarte interesant blogul tau, ma "izbeste" asemanarea de fotografii si retete intre blogul tau si al meu... cred ca ar fi frumos sa precizezi si sursa retetelor :). De exemplu reteta asta . Eu am scris de unde am preluat-o poti sa precizezi si tu sursa.Iti doresc numai bine si cat mai multe retete reusite ! Amalia

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi cer scuze ca ti-am gresit numele , fara intentie :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Amalia, in general scriu de unde ma inspir, probabil ca mi-a scapat de data asta. Am facut corecturile de rigoare, multumesc pentru remarca ;)
    Ma bucur ca imi vizitezi blogul, si eu iti urmaresc retetele cu placere. Te mai astept prin bucataria mea :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cunosc reteta de la AMALIA sint foarte bune.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails