miercuri, 9 septembrie 2009

Gogosele rapide cu iaurt

IMG_6370

Chiar sunt foarte rapide gogoselele astea si ies asa pufoase si bune… ne-au placut foarte mult.

Reteta preluata de la Ioana care are un site de retete foarte bine pus la punct, felicitari! ;)

Timp: 30 min

Portii: ~ 60 buc

Ingrediente: 300g faina, 400g iaurt natur, 2 oua, 3-4 linguri de zahar, 1 plic zahar vanilat, 1 plic praf de copt (sau bicarbonat), un praf de sare

Mod de preparare:

Batem ouale cu zaharul, sarea si zaharul vanilat.

IMG_6344

Adaugam apoi iaurtul si mixam bine sa se topeasca zaharul.

IMG_6345

Amestecam bicarbonatul/praful de copt cu faina si adaugam totul deodata peste compozitia de iaurt.

IMG_6346

Mixam pana se incorporeaza faina si obtinem un aluat moale.

IMG_6347

Incingem ulei mai mult intr-o craticioara si cu o lingura luam din compozitie si prajim in uleiul incins.

IMG_6349

Scoatem gogoselele pe servete de hartie sa se absoarba surplusul de ulei si le servim pudrate cu zahar.

IMG_6355

Iaurtul le da un gust si o consistenta speciala, mi-au placut foarte mult.

IMG_6374

Servim cu o dulceata sau un gem acrisor. Eu am avut dulceata de coacaze rosii si gusturile s-au potrivit de minune.

IMG_6366

Yammi…

IMG_6376

Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Am urmat cu mare atentie aceasta reteta dar mi se par forte grase pline de ulei.Oare am gresit eu cu ceva sau este un truc pe care nu il stiu eu sa iasa asa pufoase.Va rog sa-mi spune-ti si mie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e, gogoselele ies mai umede de la iaurt, nu sunt pufoase ca cele clasice cu aluat dospit. Si au si o forma asa mai neregulata :P insa la gust noua ne plac tare mult ca sunt usor acrisoare... Oricum ar fi nu sunt dietetice atata timp cat le prajim in baie de ulei, dar de ce sa-i faci ne mai delectam si noi din cand in cand ;)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails