vineri, 12 iunie 2009

Salata de spanac cu sunca

IMG_3457

Din categoria cina rapida cand vii cu foamea-n gat de la servici :) va prezint aceasta salata de spanac cu sunca.

Timp: infim

Portii: dupa preferinta

Ingrediente: spanac, sunca (bacon,…), sare, piper, busuioc, oregano, ulei de masline, otet balsamic, felii de lamaie

Mod de preparare:

Ok, am luat rapid o mana se spanac, am clatit, am aruncat in farfurie. Am feliat la fel de rapid vreo 2 felii de sunculita de porc si le-am aruncat si pe ele pe langa spanac. Am mai aruncat in farfurie niste frunze de busuioc, oregano, sare, piper, un gat de ulei de masline, putin otet balsamic si o felie de lamaie (pentru culoare).

IMG_3459

Apoi am mancat. A fost bun. ;)

Pe curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails