luni, 30 martie 2009

Tartine cu crema de somon fumé

IMG_2678

Din categoria aperitive va prezint urmatoarea reteta de tartine care-ti lasa gura apa. Gustate la masa de Revelion 2009, furat reteta, imbunatatit (ca doar avem si noi imaginatie nu?) si dezvaluit in cele ce urmeaza ;)

Asadar,

Timp: 15min

Portii: 4 (~20 tartine)

Ingrediente: 5-6 felii de somon fumé, 2-3 linguri mari de mascarpone, 1 fir subtire de ceapa verde(sau echivalentul de praz sau chiar ceapa uscata), zeama de lamaie (dupa gust), sare, piper, patrunjel tocat

IMG_2673

(La origine reteta nu continea ceapa, lamaie si patrunjel dar imi pare mie ca sunt mai apetisante asa)

Mod de preparare: Avem doua optiuni, fie mixam fileul de somon cu crema mascarpone si zeama de lamaie la blender, fie maruntim somonul si amestecam totul la mana.

IMG_2674 Dupa cum vedeti eu am ales cea de-a doua varianta. Nu de alta dar imi place mai mult sa simt bucatelele de carne decat sa omogenizez totul intr-o pasta (nu ca nu ar fi buna si asa ca doar la origine mixate erau cand le-am gustat prima data).

IMG_2675

Asadar alegeti voi ce varianta preferati :P

Ceapa nu recomand sa o mixati ca lasa zeama.

IMG_2677

Amestecam bine bine somonul, ceapa si patrunjelul maruntite cu mascarpone si zeama de lamaie, potrivim de sare si piper si servim pe tartine de pesmet ornate dupa imaginatie bucatarului :)

Eu am ornat cu feliute de praz.

Servim imediat deoarece se umezesc tartinele de pesmet.

IMG_2680

Si o poza de prim plan…

IMG_2679

…sper ca v-am convins!

Pofta buna si pe curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails