sâmbătă, 28 martie 2009

Supa crema de rosii

IMG_2684

Delicioasa supa crema de rosii….

Am gustat-o intr-un restaurant cu specific italian sub denumirea “zuppa di pomodoro” si am incercat pe cat posibil sa descopar ingredientele ca sa o fac si acasa. Eu zic ca am nimerit-o atat la consistenta cat si la gust.

Sa vedem reteta:

Timp: 30min

Portii: 4

Ingrediente: 600ml suc de rosii, 4 cartofi medii, 100g telina, 200ml smantana lichida sau lapte gras, 100g parmezan ras, sare, piper, busuioc, patrunjel, 1 lingura ulei sau unt.

Mod de preparare:

Taiem cartofii si telina cuburi si punem la fiert in aprox 400ml apa cu sare.

Cand sunt suficient de fierte le scoatem intr-un vas si le mixam impreuna cu uleiul sau untul si putina zeama in care au fiert.

Turnam mixul de legume inapoi in zeama in care au fiert si adaugam sucul de rosii, piperul si busuiocul dupa gust.

Punem la fiert la foc mic pana da in clocot. Inchidem focul, adaugam smantana lichida/laptele, parmezanul ras si amestecam usor sa se incorporeze toate ingredientele.

IMG_2685

Ornam cu smantana si patrunjel si servim fierbinte cu crutoane sau paine prajita.

IMG_2683

Pofta buna!

7 comentarii:

  1. Mi-e o pofta de supa de rosii...A trecut vara si acum ducem dorul la legume. Supa de rosii este preferata mea in materie de supe. Felicitari pentru reteta.pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Onuta, chiar zilele trecute am facut supica asta si tare buna a fost, ne-a incalzit sufletul. Pupici si tie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata ft bine..:x..Imi place mult..:xBanuiesc ca este si deliciosaaa:d;)):p..O s-o incerc:p

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a iesit ffff buna supa...excelenta reteta. Deja sunt la a 4-a reteta a ta pe care am incercat-o si pot sa zic ca m-am indragostit de toate felurile de mancare incercate.Multumesc pt retete si pt ca ne ajuti pe noi, incepatoarele in arta culinara,sa descoperim cat mai multe bunatati. Te pup si un an an nou plin de bucurii!
    Andreea

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Andreea, ma bucur nespus de mult de fiecare data cand aflu ca retetele mele aduc laude la masa ;)
    Te pup si iti urez un An Nou fericit alaturi de cei dragi si cat mai multe reusite!

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata incredibil supa aceasta .In weekendul acesta o voi prepara si eu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am o slabiciune fata de supa de rosiii,trebuie sa repet prepararea ei in viitorul foarte apropiat.....

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails