duminică, 20 februarie 2011

Spaghete la minut cu ciuperci, măsline şi ardei copţi

IMG_3116_

Când nu mai ştii ce să faci de mâncare pastele sunt cea mai rapidă şi delicioasă alternativă. Fierbi repede nişte paste, cercetezi frigiderul şi cămara de ceva posibile ingrediente şi gata, într-un sfert de oră ai masa gata ;)

Aşa s-a întâmplat şi cu spaghetele astea la minut. Ciuperci şi măsline am mai mereu prin frigider aşa că le-am pus în practică împreună cu nişte smântână şi a ieşit un sos excelent…

Timp: ~15min

Porţii: 2-3

Ingrediente: 400g spaghete, 4-5 ciuperci, o mână de măsline negre fără sâmburi, 3-4 ardei capia copţi de la borcan, 250ml smântână lichidă, 1 lingură de ulei de măsline, 1-2 căţei de usturoi, oregano, busuioc, sare, piper

Mod de preparare:

Feliem ciupercile proaspete…

IMG_3106_

… şi le călim rapid la foc iute într-o lingură de ulei de măsline împreună cu usturoiul feliat.

IMG_3107_

Adăugăm măslinele, deasemenea feliate, şi ardeii capia copţi.

IMG_3109_

Învârtim de două trei ori în tigaie şi adăugăm smântâna lichidă, sarea piperul şi condimentele.

IMG_3111_Lăsăm pe foc mic să bolborosească câteva minute (2-3min) şi sosul e gata.

Între timp punem pastele la fiert în apă fierbinte cu sare pentru 8-10min.

IMG_3112_

Le scurgem şi le trântim peste sos fără să le clătim.

IMG_3114_

Amestecăm şi asta-i tot. Servim cu ceva verdeaţă şi parmezan ras deasupra sau cu o lingură de sos pesto ;)

Poftă mare!

Un comentariu:

  1. am preparat dumineca aceasta reteta de post minunata care a avut un mare succes cu atat mai mult ca am avut invitati la masa.Desi sunt o mare mancatoare de paste cu branza nu am crezut ca poate fi ceva asa de bun fiind o mancare de post. Am recomandat-o la toate cunostintele mele. Ma bucur ca ai multe retete de post si am de unde sa ma inspir pentru a gati cat mai variat. Bravo

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails