vineri, 24 septembrie 2010

Somon la tavă cu pesto roşu

IMG_5292b_

Vă propun un mod super uşor şi deosebit de aromat de a prepara somonul. Nu se face deloc miros de peşte în casă, nu sare şi nu se murdăreşte aproape de loc tava ;)

În plus de toate astea obţineţi la final o minunăţie de friptură de somon demnă de cei mai pretenţioşi meseni.

Iată cum…

Timp: ~30min

Porţii: 3

Ingrediente: 750g file de somon cu piele, 3 linguri sos pesto roşu, sare

Mod de preparare:

Spălăm şi curăţăm fileurile de somon de solzi dacă e cazul şi le frecăm cu puţină sare.

IMG_5260_

Preparăm repede un sos pesto roşu din 3 jumătăţi de roşioare uscate după reţeta de aici. Eu am folosit de data asta la sos seminţe de floarea soarelui în loc de seminţe de pin şi a ieşit extraordinar de bun ;)

IMG_5261_

Badijonăm bine somonul cu sosul pesto şi îl aşezăm în tava de la cuptor pe hârtie de copt pe jumătate din suprafaţă.

IMG_5276_

Acoperim peştele cu cealaltă jumătate de hârtie de copt şi dăm la cuptorul încins la foc potrivit (200°C) timp de aproximativ 20-25min până se rumeneşte frumos.

Nu trebuie întors. Dacă la final îl doriţi mai rumen puteţi să îl descoperiţi de hârtie şi să îl puneţi câteva minute sub grill să capete o culoare rumenă.

IMG_5286_

Iată ce am obţinut: o friptură deosebit de gustoasă, cu minim de efort şi cel mai important, fără miros pregnant de peşte în casă ;)

IMG_5296b_

Noi am servit cu o garnitură de cartofi aurii şi ne-am lins pe toate cele 10 degetele :P

IMG_5303b_

Poftă mare şi vouă!

2 comentarii:

  1. oooooo...... ce bine arata!!! Vreau si eu :(((
    Imi place ca reteta este fara mari batai de cap. Se face repede si fara prea mult efort.
    Cu prima ocazie o incerc si eu.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Onuta e super usoara reteta si buuunaaa...
    ;) Pupici

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails