miercuri, 14 decembrie 2011

Toast cu ton şi brânză proaspătă

Toast cu ton şi brânză proaspătă
Toasturile astea cu ton le-am descoperit la birou. Când şedinţele se nimeresc în timpul prânzului firma de catering ne aduce platouri cu diverse tipuri de sandwichuri şi toasturi cât să nu leşinăm de foame. Lumea în general se plânge că mai mereu aduc acelaşi lucru şi nu toate sunt extraordinare. Dintre toate mie îmi place cel mai mult toastul cu ton. E relativ simplu, l-am analizat o dată şi am dedus că s-ar face cam aşa…
Timp: ~10min
Porţii: 2
Ingrediente: 4 felii de pâine, 4 linguri brânză proaspătă sau cremă de brânză, 1 conservă de ton în ulei sau în suc propriu, 1/2 ardei gras roşu, 1/2 ardei iute, 2 fire de ceapă verde sau praz sau o ceapă mică, 2 linguri pătrunjel verde tocat, zeamă de lămâie, sare, piper
Mod de preparare:
Scurgeţi tonul din conservă de zeamă sau ulei. De preferabil să alegeţi conservă de ton bucăţi nu mărunţit, e mult mai bun.
Tăiaţi apoi ardeiul gras în cubuleţe şi tocaţi mărunt ceapa, pătrunjelul şi ardeiul iute. Sfărâmiţaţi tonul cu o furculiţă şi amestecaţi-l cu restul de ingrediente. Potriviţi de sare, piper şi asezonaţi cu zeamă de lămâie după gust.
Nu mai rămâne decât să prăjiţi feliile de pâine sau dacă e pâine proaspăt coaptă nu o mai prăjiţi. Eu am folosit pâine albă de casă cu seminţe de bostan, o bunătate.
Ungeţi feliile de pâine cu brânză proaspătă şi apoi aşezaţi salata de ton pe fiecare felie.
Toast cu ton şi brânză proaspătă
Serviţi ca aperitiv sau gustare alături de felii de roşii, castraveţi, ridichi sau ce mai aveţi prin frigider ;)
O nebunie, va face senzaţie vă asigur.
Poftă mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails