marți, 24 martie 2009

Tarta cu praz

IMG_2664

Delicioasa tarta cu praz, nu am avut eu forma de tarta dar a iesit super buna si in tava de friptura :P

Timp: 1h 40min

Portii: 6

Ingrediente:

Pentru aluat: 200ml lapte, 1 plic drojdie uscata (sau 20g drojdie proaspata), 3 linguri ulei, 400g faina, sare

Pentru compozitie: 200g bacon (sau sunca sau ce aveti), 1/2 praz (eu am pus partea verde), 100g cascaval ras (eu am pus mozarella), 2 oua, 250g branza proaspata, 1 lingura gris, 1/2 ardei iute, sare, piper, busuioc, patrunjel

Mod de preparare: Rasturnam faina intr-un vas si o amestecam cu drojdia uscata si putina sare. Facem o gaura pe mijloc si punem uleiul si laptele caldut amestecand usor dinspre interior.

IMG_2651Framantam un aluat putin mai moale (daca e totusi prea moale mai completam cu faina) si lasam la dospit 30min.

IMG_2652 Intre timp pregatim compozitia.

IMG_2650

Taiem prazul, ardeiul iute si baconul marunt si amestecam cu branza proaspata, mozarella, grisul, oul, sare, piper, busuioc si patrunjel.

IMG_2654 Intindem 2/3 din aluat in tava/forma de tarta unsa cu unt/ulei si tapetata cu faina, ridicam o margine si intepam cu furculita.

IMG_2656 Adaugam umplutura si apoi restul de aluat il rasucim ca o funie si il punem pe margini.

IMG_2657Ungem cu ou batut si dam la cuptorul incins la foc mic pentru aprox 1 ora.

IMG_2660Lasam sa se raceasca putin inainte de a o taia.

IMG_2664

Servim calda cu acritura si supliment de smantana pentru cei mai gurmanzi :)

IMG_2666

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails