sâmbătă, 6 iunie 2009

Piept de pui la gratar tras prin rozmarin

IMG_3402

O idee super de a prepara gratarul preluata de pe blogul lui Adi Hadean care face emisiuni culinare la TVR3.

In principiu e un simplu gratar din piept de pui. Ce e special la gratarul asta e trasul pieptului de pui prin crengute de rozmarin. Inedit ca aspect si super aromat la gust.

Timp: 30min

Portii: 2

Ingrediente: 1 piept de pui desosat si fara piele, condiment pentru pui (curry, paprika, usturoi, sare), cimbru, piper alb, aprox. 6 crengute de rozmarin

Mod de preparare:

Transam pieptul de pui ca pentru gratar. Eu am obtinut 2 bucati mai mari si 4 mai mici.

IMG_3381

Condimentam bine cu cimbru, piper alb si condiment pentru pui si frecam bine carnea cu condimentele.

IMG_3382

Acum vine partea cu “trasul puiului in teapa” :)

IMG_3383

Pentru cine nu are la dispozitie crengute de rozmarin putem inlocui cu crengute de cimbru pentru a pastra aspectul. Gustul e clar ca nu va fi acelasi. Rozmarinul are o aroma aparte putin camforizata ce aduce cu eucaliptul… Asa l-am descoperit si eu in gradina ca nu stiam ca am o tufa de rozmarin pana cand am gustat o frunzulita ;)

Ok, revenim la pieptul de pui….

Luam fiecare bucata de carne si trecem crenguta de rozmarin prin ea ca si cum am insaila-o. Poate va elucideaza imaginile…

IMG_3384

Transportam tava pana la gratar (fiecare cu ce are, eu am avut unul electric dar tot mai bun jarul…) si prajim bine pe ambele parti.

IMG_3399

Punem si niste ardei capia sa tina companie puiului pe gratar. Nu de alta da-i buna rau salata de ardei copti pe langa friptura…

IMG_3400

Acum intoarcem carnea…

IMG_3401

Acum scoatem pe platou si pozam…

IMG_3403

Acum mancam… ca ni s-au cam lungit urechile de la miros…

IMG_3411

In farfurie mai avem asa: morcovi soté cu miere si ghimbir, sos Bechamel cu ciuperci, foietaje aperitiv (pentru intins in sos ;P )

Pofta buna!

2 comentarii:

  1. ma uitam prin retetele tale, si printre multele bunataturi am zarit-o pe asta si ma ganddeam ca tare norocos mai e ciupi.
    iam dat linku si lu ciofu si a ramas socat...nu ca nu ar avea de ce , dar in plus el credea ca tu le-ai adunat sau ai facut cateva de pe acolo, dar cand iam zis ca sunt proprii si personale a ramas super impresionat ,,ciofu razvan: mama imi ploua-n gura!"
    felicitari, si la mai multe ;)
    liviu

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos Liviu, va pup si abia astept sa ne revedem ;)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails