marți, 2 iunie 2009

Salata simpla de spanac

IMG_3193

Nu va feriti sa mancati spanac crud. Are un gust foarte bun, putin dulceag si contine multe vitamine care se pierd odata cu fierberea.

Iata cum am preparat eu o salata rapida de spanac ce a insotit o friptura de porc la gratar.

Timp: 10min

Portii: 1-2

Ingrediente: 100g spanac proaspat, 1 lingura ulei de masline, 1 lingura zeama de lamaie, sare, piper, oregano

Mod de preparare: Spalam si eventual curatam spanacul de codite (daca este cazul). Rupem cu mana frunzele mai mari in doua sau in trei si asezam intr-un bol.

Separat facem un dressing din ulei de masline, lamaie, sare, piper si oregano. Amestecam bine bine si turnam peste spanac.

Acum papam si ne vitaminizam…

IMG_3203

Pofta buna!

4 comentarii:

  1. A preparat din plin salatica asta acum in post si tot nu m-am saturat de spanac :D

    RăspundețiȘtergere
  2. salut...sa stii ca ador toate salatele tale!..eu ti-as sugera sa incerci si rucola, eu am descoperit-o de curind, e super! succes :)vero

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Vero, da rucola e intradevar foarte buna, imi place si mie foarte mult.
    Uite aici o salatica in stil italian: http://ce-retete-mai-fac-fetele.blogspot.com/2010/07/salata-italiana.html
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails