duminică, 24 ianuarie 2010

Pizza Hawaï

IMG_0572_

Dacă vă plac combinaţiile exotice şi mâncărurile cu tentă dulce-acrişoară atunci veţi adora Pizza Hawaï. Ananasul e vedeta în această combinaţie şi vă asigur că îşi face toţi banii ;)

Timp: 1h (dacă avem aluatul gata pregătit nu durează mai mult de 15min)

Porţii: 2-3 (1 pizza mare)

Ingrediente:

Blat: 250g făină, 150ml apă călduţă, 3,5g drojdie uscată sau 10-15g drojdie proaspătă, 1 lingură ulei de măsline, 1/2 linguriţă de sare

Sos: 2 roşii, 1 lingură ulei (de măsline), dafin, cimbru, busuioc, oregano, sare, piper, un praf de zahăr

Conţinut:

- jambon de porc crud-afumat

- ardei gras sau capia roşii

- ciuperci proaspete

- roşii

- ceapă

- ananas

- mozzarella

- busuioc

- oregano

- piper

IMG_0517_

Mod de preparare:

Frământăm un aluat din ingredientele menţionate şi îl lăsăm să crească la căldură pentru aprox 30-40min până îşi dublează volumul. Cum mi-am luat maşină de pâine, îmi este foarte utilă şi pentru plămădit aluaturi aşa că am lăsat-o pe ea să se ocupe de aluat ;)

IMG_0526_

Între timp am preparat rapid sosul de roşii după reţeta de aici şi am continuat cu întinderea aluatului şi asamblarea pizzei.

IMG_0528_

Am uns blatul cu sos de roşii şi am început să aşez ingredientele: întâi mozzarella rasă şi jambonul,…

IMG_0536_

… apoi ceapa solzişori, ardeii roşii, ciupercile proaspete, roşiile şi bucăţelele de ananas… ordinea e aleatoare ;)

IMG_0541_

Urmează încă o tură de mozzarella, ceva busuioc, oregano, piper şi e gata de dat la cuptorul încins la maxim.

IMG_0543_

Este foarte important să încingem bine bine cuptorul la maxim (250°C) ca pizza să se coacă rapid şi să rămână crocantă. Timpul de coacere este între 8 şi 10min maxim.

Aici în cuptor alături de pizza mexicană.

IMG_0544_

După 10min…

IMG_0549_

Buună rău…

IMG_0573_

Să o încercaţi, merită ;)

IMG_0576_

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails