miercuri, 8 aprilie 2009

Salata Orientala

IMG_2723

Cu peste sau fara peste? Asta-i intrebarea…

Mama parca o facea cu hamsii sau hering marinat…din cate am vazut pe net reteta nu contine nici un fel de peste deci am o dilema… care e adevarata reteta de salata orientala?

Pana o sa aflu raspunsul voi posta reteta fara peste cu mentiunea ca am servit-o cu ton din conserva alaturi ;)

Timp: 30min

Portii: 2-3

Ingrediente: 7 cartofi medii, 2 oua, 7-8 castraveciori cornichon, 2 fire de ceapa verde sau 1 ceapa uscata (eu am pus praz), 20 masline negre, sare, piper, patrunjel, ulei, otet

Mod de preparare:

Fierbem cartofii in coaja si ouale in apa cu sare timp de 10-15 min.

IMG_2715

Daca intra furculita in cartofi inseamna ca sunt fierti. Punem cratita sub jet de apa rece si lasam cateva minute ca sa se curete mai bine cartofii de coaja.

Intre timp taiem ceapa si castraveciorii.

IMG_2717

Curatam cartofii si ouale de coaja, ii taiem si ii punem peste restul ingredientelor.

IMG_2718

Adaugam sare, piper, ulei, otet, patrunjel si amestecam o singura data cu grija sa nu zdrobim ingredientele.

IMG_2724

Pofta buna tuturor!

IMG_2721

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails