luni, 26 octombrie 2009

Orez cu lapte

IMG_6650

Cred ca au trecut mai bine de 5 ani de cand nu am mai mancat orez cu lapte. Daca ma veti intreba de ce, nu as avea nici un raspuns concret. Cel mai probabil am preferat sa mananc toate prostiile frumos ambalate in detrimentul unui desert simplu si gustos facut in casa. Dar acum ma voi revansa. De mult nu am mai cumparat dulciuri la punga, ma ambitionez sa imi satisfac pofta de ceva dulce cu retete facute de manutele mele ca sa fiu sigura ce mananc. Si uite asa redescopar deserturile copilariei… ce bune sunt, pacat ca le neglijam…

Timp: 20min

Portii: 2-3

Ingrediente: 1 cana de orez, 3 cani de lapte, 2-3 linguri de zahar (sau miere, dupa gust), coja rasa de lamaie si/sau portocala, rom, vanilie

Mod de preparare:

Punem laptele la fiert cu zaharul si aromele.

IMG_6642

Spalam si scurgem orezul in 3 ape si cand laptele da in clocot il adaugam in cratita si dam focul la mic.

IMG_6643

Fierbem 15-20min la foc mic amestecand din cand in cand sa nu se prinda la fund.

IMG_6645

Gata, cat ai zice peste :P

Lasam sa se racoreasca putin si sa se mai inchege si servim cu dulceturi, gemuri sau doar cu scortisoara pudrata deasupra.

IMG_6647

Eu l-am servit cu dulce de leche si scortisoara… atat de buunnn…

IMG_6646

Pofta buna si nu ezitati sa redescoperiti dulciurile de casa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails