vineri, 19 august 2011

Roşioare umplute cu cremă de brânză

IMG_3475_

E sezonul roşiilor, se găsesc din plin la un preţ bun şi sunt dulci şi bune… să profităm!

Noi suntem mari consumatori de roşii, iar pe cele micuţe cherry pur şi simplu le adorăm. Sunt atât de dulci şi aromate că am fi în stare să mâncăm fără oprire. Mi-am propus chiar să le cultiv în ghivece suspendate. Am răsădit nişte seminţe de probă şi au crescut plătuţe cam de-o palmă. Astept cu nerăbdare să văd dacă o să iasă ceva roşioare până dă frigul :P

Până una alta iată o reţetă de aperitiv pe bază de roşioare cherry şi cremă de brânză Philadelphia.

Timp: ~25min

Porţii: 4

Ingrediente: ~12 roşioare cherry, 150g cremă de brânză Philadelphia sau brânză proaspătă grasă, 2-3 linguri de lapte (dacă folosiţi brânză proaspătă mai umedă nu mai adăugaţi lapte), 1 linguriţă muştar dulce, 1 lingură ulei de măsline, iarba ciorii proaspătă sau ceapă verde, sare, piper

Mod de preparare:

Amestecăm brânza, lapte, muştarul, uleiul de măsline, sarea şi piperul până obţinem o cremă consistentă dar totuşi pufoasă.

IMG_3467_

Încorporăm iarba ciorii tocată sau cozi de ceapă verde şi umplem aparatul de ornat cu această cremă sau o pungă tăiată la un capăt.

IMG_3468_

Tăiem roşioarele pe jumătate, scobim miezul cu o linguriţă şi umplem fiecare roşioară cu cremă de brânză.

IMG_3470_

Eu mă grăbeam şi n-am mai avut timp să le scobesc aşa că le-am trântit direct aşa câte un moţ de brânză. Au fost super bune… Dacă totuşi vă hotărâţi să scobiţi miezul roşioarelor să nu care cumva să îl aruncaţi. E atât de dulce şi bun, ar fi mare păcat. Îl puteţi folosi la un sos de roşii, o supă sau îl puteţi păstra în congelator pentru utilizări ulterioare.

Iată platoul aperitiv la final…

IMG_3472_

Să aveţi poftă!

4 comentarii:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails