luni, 23 februarie 2009

Macluba

IMG_2478

Am dat de reteta asta in mod intamplator pe net. Mi-a atras atentia si am zis sa incerc sa vedem ce e si cu mancarurile astea arabesti. Chiar e simpla si daca va place orezul merita incercata.

Timp: 50min

Portii: 2

Ingrediente: 2 pulpe de pui, 1/2 vanata, 4 buchetele de conopida, 3 cartofi, 2 catei de usturoi, sare, piper, 200g orez, smantana pentru servit

IMG_2462

Mod de preparare: Punem pulpele la fiert in apa cu sare. Taiem cartofii si vinata felii de grosimea unui deget, desfacem conopida in buchetele mici si prajim pe rand in tigaie.

IMG_2466 Dupa ce s-au rumenit, scoatem legumele pe servetele de hartie ca sa se absoarba surplusul de ulei.

IMG_2469

Dupa ce au fiert pulpele, le scoatem si le asezam pe fundul cratitii in care vom asambla Macluba unsa cu putin ulei.

IMG_2470 Adaugam peste carne feliile de vinete, conopida si cartofii. Presaram printe ele usturoiul maruntit, piper si sare.

IMG_2471 La urma adaugam orezul si apa in care a fiert carnea.

IMG_2473 Acoperim cu un capac si lasam la fiert pana fierbe orezul si scade apa. Daca e nevoie mai completam cu apa.

IMG_2474 Cand e gata se rastoarna cratita cu fundul in sus intr-o tava si fiecare mesean serveste Macluba cu pofta si multa smantana.

PS. Eu am dat-o si putin la cuptor cu pulpele scoase deasupra sa se rumeneasca ca lu’ puiul meu nu ii place carnea de pui daca nu e rumena :o)

IMG_2480

Pofta buna de rasturnate…!

3 comentarii:

  1. Super reteta, super blog, am salivat o gramada. Iulia

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Iulia, multumesc frumos pentru aprecieri. Te invit sa incerci cat mai multe retete si astept impresii ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. imi plac retetele tale... o sa le incerc si eu :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails