miercuri, 3 august 2011

Dulceaţă de pepene galben cu lime

IMG_5427_

Dacă doriţi să încercaţi vreodată o dulceaţă ieşită din comun, vă recomand această delicioasă dulceaţă de pepene galben cu lime. Un contrast de arome şi o culoare extraordinară.

Timp: ~1h30

Porţii: ~700g

Ingrediente: 500g pulpă de pepene galben, 400g zahăr, miez de păstaie de vanilie, 1 lime, 50g pectină (gelifiant)

Mod de preparare:

Curăţăm pepenele de coajă şi seminţe. Eu am ales un pepene micuţ şi aromat.

IMG_5362_

Tăiem pulpa cubuleţe şi o tocăm la mixer.

IMG_5365_

Pentru preparare eu am folosit maşina de pâine, voi puteţi să faceţi dulceaţa pe foc într-o cratiţă curată pe care nu aţi mai folosit-o la preparat alte mâncăruri.

IMG_5370_

Am pus în cuva maşinii pulpa de pepene, zahărul, vanilia, zeama şi coaja de lime şi gelifiantul şi am ales programul compoturi şi dulceţuri.

După o oră dulceaţa e gata…

IMG_5372_

O turnăm în două borcane mici sterilizate în cuptorul încins pentru 15min.

IMG_5376_

Dacă doriţi să păstraţi dulceaţa pentru mai mult timp înfiletaţi capacele şi fierbeţi încă o dată borcanele într-o oală cu apă la foc mic să se sterilizeze bine.

IMG_5382_

A ieşit o bunătate…

IMG_5417_

O puteţi servi pur şi simplu pe pâine, cu clătite sau la prepararea unor deserturi delicioase. Vă arăt data viitoare ce am pregătit eu cu dulceaţa asta ;)

Să aveţi poftă!

Un comentariu:

  1. Fantastic beat ! I wish to apprentice while you amend your web site, how
    can i subscribe for a blog site? The account helped me a acceptable deal.
    I had been tiny bit acquainted of this your broadcast provided bright clear idea

    Feel free to surf to my web-site: bmi calculation

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails