luni, 18 mai 2009

Saratele cu cascaval

IMG_3281

Tare gustoase si crocante ies saratelele astea cu cascaval, cu toate ca am facut portie dubla n-am apucat sa mananc prea multe…s-au evaporat :P

Timp: 1h

Portii: 4-6

Ingrediente: 250g cascaval ras (merge de minune si cu branza de burduf sau telemea de oi), 300g faina, 100g unt rece, sare, 3 oua, 2 linguri bere, susan/mac/chimen pt ornat

Mod de preparare:

Amestecam cascavalul ras cu 1 ou si cu untul taiat fasii.

IMG_3452

Adaugam 2 linguri de bere, saram si incepem sa framantam cu faina.

IMG_3453

Dupa ce am incorporat toata faina obtinem o coca destul de tare pe care o acoperim cu o folie si o dam la frigider pentru o jumatate de ora.

IMG_3454

Incepem apoi sa intindem aluatul ca sa formam saratelele. Impartim aluatul in 4 si intindem o foaie goasa cam de 0,5cm.

IMG_3267IMG_3269

Taiem fasii de aluat si le rasucim ca pe niste spirale.

IMG_3273

Tapetam tavile cu hartie de copt si asezam saratelele in tavi. Batem 2 oua si ungem saratelele cu o pensula. Presaram susan/mac/chimen si dam la cuptorul incins la foc mediu pentru aprox 15min, pana capata o culoare aurie.

IMG_3272

Scoatem pe un servetel de hartie si lasam sa se racoreasca inainte de a servi.

IMG_3274

IMG_3465

Atat am apucat… :P

IMG_3284

Pofta buna!

5 comentarii:

  1. ce pofta miai facut merg sa pregatesc si eu,ma ajuta foarte mult retetele tale cand nu mai stiu ce sa mai fac,popici

    RăspundețiȘtergere
  2. ;) Spor la saratele si o zi excelenta!

    RăspundețiȘtergere
  3. e o reteta fff buna. multumim

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa va fie de bine si spor la bunatati!

    RăspundețiȘtergere
  5. Saratelele sunt preferatele fetitei mele ,deja s-a urcat pe monitor.Cu siguranta va trebui sa-i prepar aceasta reteta

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails