miercuri, 6 ianuarie 2010

Foietaje spiralate cu şuncă şi mozzarella

IMG_1978_

Tot din meniul de sărbători fac parte şi aceste foietaje spiralate cu şuncă şi mozzarella. Se fac rapid, se coc rapid şi se consumă la fel de rapid şi cu poftă ;)

Timp: ~30min

Porţii: 4

Ingrediente: 1 foaie de aluat foietaj, 2 felii mari de şuncă (sau mai mult), 200g mozzarella feliată sau rasă, 1 ou, busuioc uscat, piper

Mod de preparare:

Dacă folosim aluat congelat îl lăsăm să se decongeleze la temperatura camerei. Întindem apoi foaia şi o ungem cu o parte din oul bătut.

IMG_1968_

Aşezăm feliile de şuncă, brânza feliată sau rasă şi condimentele.

IMG_1970_

Roluim strâns sub formă de sul.

IMG_1971_

Apoi tăiem felii cam de grosimea unui deget.

IMG_1972_

Aşezăm spiralele în tavă pe hârtie de copt şi le ungem cu restul de ou bătut. Încingem bine cuptorul la mediu (200°C) şi le coacem pentru aproximativ 20min, până se umflă şi se rumenesc frumos.

IMG_1977_

Cam asta-i tot. Le servim după ce s-au răcit.

Poftă bună!

7 comentarii:

  1. Iuiiiii , ce repede si ce apetisant....Am luat reteta si eu!Multam' fain!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. le-am preparat pentru revelion si au fost senzatia serii. excelenta reteta!

    RăspundețiȘtergere
  3. buna draga trinity.te rog daca vrei sa-mi spui la ce magazin ai gasit aluat foietat in belgia.multumesc mult anticipat.pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Dani, eu cumpar aluatul de la Colruyt de la raionul congelate se gaseste sub forma de dreptunghiuri in cutii de carton. Daca vrei aluat de foietaj proaspat poti folosi foile pentru tarte care se gasesc pe langa branzeturi. O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc mult pt raspuns.voi cauta unde mi-ai spus.pupici

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails