miercuri, 2 iunie 2010

Dulceaţă de rubarba, măr şi ghimbir

IMG_3913_

După ce am preparat tarta cu rubarba am rămas cu 3 tulpini şi m-am hotărât să fac nişte dulceaţă la maşina de pâine. Nu mi-a părut rău, a ieşit ceva foarte interesant.

Timp: ~1h

Porţii: 1 borcan

Ingrediente: 380g rubarba, 1 măr, 1 linguriţă ghimbir măcinat, 200g zahăr, 1 lingură pectină

Mod de preparare:

Curăţăm tulpinile de rubarba de frunze şi de coajă.

IMG_3899_

Tăiem tulpinile bucăţele şi le mixăm la roboţel împreună cu mărul curăţat de coajă.

IMG_3904_

Aşezăm toate ingredientele în cuva maşinii de pâine şi fixăm pe programul pentru compoturi şi dulceţuri.

IMG_3907_

După o oră avem dulceaţa :)

IMG_3908_

O aşezăm în borcane şi gata… simplu nu?

IMG_3911_

Are un gust foarte interesant, acrişoară şi uşor iute de la ghimbir, combinaţie inedită ;)

Deja am nişte idei la ce o voi folosi :P

Staţi pe aproape!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails