marți, 8 iunie 2010

Pesto din frunze de ridichi

IMG_3809_

V-am mai povestit eu aici despre frunzele de ridichi că sunt foarte bune de mâncat şi au multe vitamine. Ei bine, dacă v-aţi hotărât să nu le mai aruncaţi aflaţi că se pot prepara şi altfel decât în salată. Eu m-am gândit să fac un pesto după modelul celui clasic, pesto alla genovese.

Timp: 5min

Porţii: 4

Ingrediente: frunze de la o legatură de ridichi, 50g parmezan, 50g migdale, 50ml ulei de măsline (sau mai mult), 1-2 căţei de usturoi

Mod de preparare:

Sosurile pesto au 5 ingrediente de bază: seminţe, brânză parmezan, ulei de măsline, usturoi şi ceva frunze, măsline sau roşii uscate.

Aşa că luaţi cămara la cercetat, lăsaţi loc imaginaţiei şi preparaţi sosuri pesto din busuioc, pătrunjel, mărar, sparanghel, măsline sau roşii uscate şi diverse combinaţii de seminţe: caju, alune, nuci, seminţe de pin, seminţe de bostan sau floarea soarelui, migdale, alune de pădure, etc.

Eu am ales de data asta o combinaţie inedită: frunze de ridichi şi migdale decojite.

IMG_3803_

Procedeul de preparare e chiar extrem de simplu.  Punem toate ingredientele mai puţin uleiul în vasul de la blender şi mixăm până obţinem o pastă mai fină sau mai grunjoasă depinde cum vă place ;)

IMG_3805_

Adăugăm apoi uleiul, mai mixăm de câteva ori şi gata.

Servim direct pe felii de pâine ca aperitiv sau în diverse combinaţii cu paste. E foarte interesat la gust, acrişor de la frunzele de ridichi, picant de la usturoi şi parmezan…

Eu am folosit pesto asta din frunze de ridichi ca să prepar o lasagna verde ;)

IMG_3856_

Delicios!!!

Pe curând!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails