miercuri, 7 iulie 2010

Toast cu somon fumé şi ricotta

IMG_3895_

Somonul afumat e aproape nelipsit din frigiderul meu. Iubitul meu îl adora, eu simpatizez cu el însă doar în anumite combinaţii cum ar fi toastul ăsta sau crema de somon şi mascarpone. Nu ştiu de ce dar nu aş putea să îl mănânc aşa ca atare. Ei… tre să mai fac şi eu pe mofturoasa câte odată nu? :P

Pregătesc toastul ăsta atât ca aperitiv atunci când avem invitaţi dar şi pentru noi ca o gustare când prepararea mesei durează prea mult şi ne e foame ;)

Timp: 10min

Porţii: 2-3

Ingrediente: 3 felii mari de pâine toast, 6 felii de somon fumé, 3 linguri de ricotta (sau urdă), fire de iarba ciorii (cibulette) sau cozi de ceapă verde, susan, zeamă de lămâie

Mod de preparare:

Brânza ricotta este defapt versiunea italiană a urdei româneşti. E mai cremoasă decât urda şi se poate întinde pe pâine. Dacă folosiţi urdă şi e mai dură amestecaţi-o cu puţină smântână sau lapte până devine cremoasă ;)

IMG_3880_

Prăjim feliile de pâine toast la prăjitor sau la grill. Puteţi folosi orice fel de pâine însă pâinea toast e cea mai potrivită aici fiind uşor dulceagă, pufoasă şi deosebit de gustoasă.

IMG_3881_

Nu mai râmăne decât să tăiem feliile de pâine pe jumătate, să le ungem cu ricotta…

IMG_3882_

…apoi să aşezăm câte o felie de somon fumé, să presărăm susan, fire de iarba ciorii sau feliuţe de ceapă verde şi nu în ultimul rând să stropim totul cu zeamă de lămâie după pofta inimii ;)

IMG_3884_

E bun vă zic eu :D

Pe curând!

11 comentarii:

  1. Imi place de mooor! Vreau si eu doua feliuteee, te rog!

    RăspundețiȘtergere
  2. Liana, te servesc cu placere cu un toast de somon virtual ;)
    Te pup si te mai astept!

    RăspundețiȘtergere
  3. parca si deastea am mancat.Daca nu , atunci trebuie neaparat sa mai vin si sa gust.Arata super

    RăspundețiȘtergere
  4. Da da, v-am pregatit si toasturi din astea ;) Pup

    RăspundețiȘtergere
  5. tu spui ca ne-ai pregatit ca sa nu mai venim , sau cum?

    RăspundețiȘtergere
  6. te pup, esti binevenita oricand :)

    RăspundețiȘtergere
  7. o reteta foarte frumos prezentata si apetisanta
    felicitari si la cat mai multe retete sa avem de unde ne inspira

    RăspundețiȘtergere
  8. trebuie sa te felicit esti o gospodina desavarsita,am incercat retetele tale si mi-au placut foarte mult.
    pup
    Dana Ardelean

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Dana, te pup si iti urez o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails