joi, 11 noiembrie 2010

Tartă cu brânză şi măsline

IMG_5610_

E un sfârşit de toamnă frumos, arămiu care îţi face poftă de ceva bun, ceva care să se asorteze cu atmosfera de afară. Ceva care să îţi dea acel sentiment de împlinire când vii zgribulit de afară de la adunat frunze uscate ;)

Ideea acestei tarte aperitiv mi-a venit privind pe geam la culorile toamnei şi adunând laolaltă tot ce ne place nouă cel mai mult să mâncăm: brânză şi măsline ;)

Timp: ~40min

Porţii: 4-6

Ingrediente: 1 foaie de aluat brisé (~250g), 100g caşcaval ras, 500g brânză proaspătă, 200g brânză telemea rasă, 2 ouă, 1 mână de măsline negre feliate, sare, piper

Mod de pregătire:

Pentru compoziţie am amestecat bine toate ingredientele mai puţin caşcavalul: brânza, măslinele, ouăle şi am presărat sare şi piper după gust.

IMG_5562_

Aluatul îl puteţi prepara după reţeta de aici cu menţiunea că vă iese aluat cât pentru 2 tarte deci reduceţi cantităţile la jumătate. Eu l-am cumpărat de data asta, din lipsă de timp.

Aşezăm foaia de aluat în tava de tartă unsă cu unt sau tapetată cu hârtie de copt şi îl înţepăm cu o furculiţă. Presărăm jumătate din cantitatea de caşcaval ras peste aluat.

IMG_5565_

Turnăm compoziţia de brânză în tavă şi nivelăm.

IMG_5569_

Urmează restul de caşcaval ras deasupra şi gata băgăm tava în cuptorul încins la 200°C timp de aproximativ 30min până se rumeneşte.

IMG_5572_

Iată ce am obţiut… o frumuseţe de tartă arămie ca frunzele uscate din grădină ;)

IMG_5598_

O lăsăm să se răcorească bine înainte de a o servi ca să se poată tăia frumos.

IMG_5616_

Servim călduţă sau rece ca o gustare, un aperitiv sau ca o masă lejeră alături de o salată ;)

IMG_5620_

Bună tare…

Poftă bună!

5 comentarii:

  1. Mmm.. arata MINUNAT! I'm drooling :p
    Great job!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Betty, sunt incantata ca blogul meu ti-a atras interesul. Din pacate nu pot accepta propunerea ta fiindca eu nu gazduiesc pe blog linkuri publicitare sau de alta natura.
    Multumesc ca te-ai gandit la mine.
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine tarta, am sa o incerc si eu, multumesc mult pentru reteta

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails