miercuri, 27 aprilie 2011

Chec cu banane şi crustă Krantz

IMG_6348_

Sper că aţi petrecut Sărbătorile Pascale cu bucurie, împlinire şi linişte sufletească. La noi a fost soare, cald şi frumos, ne-am bucurat de cele câteva zile de mini vacanţă şi ne-am reîncărcat bateriile.

Acum că am revenit la programul normal, vreau să vă îmbii cu ceva dulce: chec cu banane şi crustă Krantz. E delicios şi vă scoate din încurcătură când aveţi nişte banane pe care nu le mai vrea nimeni ;)

Timp: ~1h

Porţii: 1 chec în tava de cozonac

Ingrediente: 2 banane bine coapte, 2 ouă, 150g zahăr, 3 linguri ulei, 3 linguri lapte, 240g făină, 1,5 linguriţe praf de copt, 1 lingură de rom, 1/2 miez de păstaie de vanilie (sau zahăr vanilat), coajă de lămâie sau portocală

Crustă Krantz: 80g miez de nucă mărunţit nu foarte mărunt, 3 linguri făină (~30g), 50g unt topit, 3 linguri zahăr brun, 1 lingură rom, 1 linguriţă scorţişoară

Mod de preparare:

Amestecăm toate ingredientele pentru crustă.

IMG_6317_

Obţinem un amestec consistent.

IMG_6320_

Ne ocupăm apoi de aluatul de chec.

Mixăm toate ingredientele mai puţin făina şi praful de copt. Puteţi să bateţi albuşurile separat dacă vreţi şi să le adăugaţi la final. Va face checul mai pufos dar dacă vă grăbiţi nu-i bai, iese super şi fără să bateţi albuşurile ;)

IMG_6323_

Adăugăm apoi făina şi praful de copt şi mai mixăm odată până omogenizăm totul.

IMG_6325_

Ungem tava cu unt şi turnăm compoziţia.

IMG_6326_

Presărăm crusta deasupra cât mai uniform şi apăsăm uşor.

IMG_6329_

Coacem în cuptorul încins la 180°C timp de 40-50min până trece testul scobitoarei.

IMG_6332_

Iată minunea de chec…

IMG_6343_

Crusta Krantz e o bunătate, nu o să rezistaţi să nu o ciupiţi pe ici pe colo :P

IMG_6358_

Poftă mare!

4 comentarii:

  1. Arata minunat ! Sper ca e pufos si delicios pentru ca am de gand sa il pregatesc azi

    RăspundețiȘtergere
  2. Este super pufos, l-am facut de vreo trei ori pana acum si nu m-a dezamagit niciodata ;)
    Spor si sa imi spui impresii!

    RăspundețiȘtergere
  3. L-am incercat si noi o data si acum il asteptam cu nerabdare pe cel de-al doilea din cuptor :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesanta combinatia asta. N-am incercat niciodata sa adaug banane la chec :) O sa incerc cu siguranta!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails