miercuri, 24 martie 2010

Brânzeturile Lumii ~ o călătorie inedită

IMG_2999_

Acum ceva vreme am primit ca sugestie să creez o nouă categorie special dedicată brânzeturilor şi în mod special brânzeturilor franţuzeşti. Eu ador brănzeturile de orice fel aşa că am acceptat pe loc această provocare şi cred că ar fi o aventură tare interesantă să descoperim împreună brânzeturile lumii.

E adevărat că a trecut ceva timp până am pus în practică :P însă iată că astăzi inaugurez această nouă categorie cu brânza Camembert de Normandie, un simbol al culturii gastronomice franceze şi una din preferatele mele.

Staţi pe aproape în această călătorie a gusturilor şi nu uitaţi că orice sugestie este binevenită ;)

Pe curând!

2 comentarii:

  1. Bonjour! Va sugerez sa incercati si fourme d'Ambert sau tom de Savoie... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci, merci :). Sunt de acord. Este cea mai buna :D

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails