duminică, 5 iulie 2009

Gris cu lapte

IMG_4510

Ce mult imi placea grisul cu lapte cand eram mica… il papam cu tot felul de dulceturi facute de bunica si cu scortisoara… mmm un desert atat de simplu dar atat de bun si fin!

De mult nu am mai mancat gris cu lapte… ce pacat… aproape ca i-am uitat gustul… dar niciodata nu-i prea tarziu, m-am hotarat intr-o seara sa-l prepar pentru cina.

Timp: 15 min

Portii: 2

Ingrediente: 500ml lapte , 50g gris, 2 linguri zahar (sau miere de albine), esenta de vanilie si/sau rom, scortisoara, dulceata (gem, sirop, …)

Mod de preparare:

Punem laptele cu zaharul si esentele la fiert intr-o craticioara.

IMG_4494 IMG_4497

Dupa ce da laptele in clocot dam focul la minim si turnam grisul in ploaie amestecand continuu.

IMG_4499

Lasam sa fiearba cateva minute pana prinde consistenta si servim caldut sau rece cu scortisoara si dulceata.

IMG_4504

Eu am servit cu bucatele de mere caramelizate in putin unt si zahar ;)

D E L I C I O S !!!

IMG_4512

Am papat ca un copil pofticios :P

La cateva zile am repetat figura, de data asta cu dulceata de visine a mamei, fff bun!

IMG_4839

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails