miercuri, 20 iulie 2011

Frigărui thailadeze de pui

IMG_6791_

Inspirată de curryul thailandez de creveţi, care sincer pentru mine e revelaţia anului până acum, am zis să încerc o combinaţie asemănătoare şi cu piept de pui. Şi cum porcul cu miere şi muştar nu putea să rămână stingher pe grătar am zis eu să fac şi nişte frigărui exotice ;)

A ieşit ceva demenţial, s-au volatilizat de pe platou în doi timpi şi trei mişcări :D

Timp: ~30min (macerare minim 1h)

Porţii: 4

Ingrediente: 2buc piept de pui fără piele, 1 dovlecel, 2 cepe roşii medii sau 6 cepe micuţe gen arpagic, 2 linguri pastă de curry roşu thai, 4 linguri de lapte de cocos (de preferinţă din acela cremos ca o smântână), 1 lingură ulei de măsline

Mod de preprare:

Spălăm, uscăm şi porţionăm pieptul de pui în cuburi potrivite apoi îl bălăcim cu pasta de curry, uleiul şi laptele de cocos. Vă asigur că nu mai e nevoie nici de sare nici de piper nici de alte arome. Pasta de curry roşu dă tot gustul, este sărată, iute, aromată, exotică bună rău ;)

IMG_6782_

Lăsăm treaba asta la macerat minim o oră la rece. Eu am lăsat-o peste noapte la frigider.

În momentul preparării, tăiem dovlecelul şi ceapa în cuburi mari şi asamblăm frigăruile. Dacă aveţi cepe micuţe cât o înghiţitură le lăsaţi întregi, sunt de efect.

IMG_6785_

Frigem pe grătarul încins şi servim cu ceva garnitură de orez balsamic, salată sau cartofi copţi.

IMG_6792_

Eu am facut nişte cartofi noi aurii care n-au mai intrat în poză :P

Poftă mare!

2 comentarii:

  1. Arata foarte bine si apetisant! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Super bune au iesit ! Le-am facut pe tigaia grill, dar cred ca le-am lasat putin prea mult , mi s-au parut putin uscate.Cat de curand le voi repeta si atunci sper sa imi iasa mai bine.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails