miercuri, 4 noiembrie 2009

Orez mexican

IMG_0761_

Am preparat această garnitură de orez mexican ca să însoţească porţiile de Fajitas că altfel ar fi stat prea stinghere pe platou :P

Timp: 30min

Porţii: 4

Ingrediente: 1 cană orez (eu am folosit orez integral), 125g fasole roşie fiartă (o conservă mică), 125g porumb boabe (o conservă mică), 1 morcov mic, 50g mazăre fiartă (1/2 conservă mică), ulei, oţet, sare, piper, curry, oregano, pătrunjel

Mod de preparare:

Punem într-o cratiţă încăpătoare multă apă cu sare. Când dă în clocot adăugăm orezul împreună cu legumele care nu sunt deja fierte şi reducem focul.

IMG_0747_

Fierbem timp de 15-20min amestecând din când în când. Când orezul e fiert (nu foarte tare) şi legumele s-au înmuiat scurgem apa, tăiem legumele mărunt şi amestecăm cu restul de legume.

IMG_0758_

Presărăm condimentele, uleiul şi oţetul după gust şi amestecăm uşor.

IMG_0760_

Asta am obţinut…

IMG_0761_

A fost foarte bun în combinaţie cu Fajitas şi o bere Corona ;)

IMG_0788_

Poftă bună!

4 comentarii:

  1. Foarte fain blogul! De ce nu il treci pe domeniu .ro?..

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Florin pentru aprecieri. Probabil asta va fi urmatorul pas in evolutia blogului :P
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamna draga, mexicanii nu folosesc curry, nu am nimic impotriva faptului ca inventati retete, insa dati-le numele potrivit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata atat de gustos incat mi-ai dori sa pot face o comanda cu asa ceva :D

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails