duminică, 12 iulie 2009

Mancarica de mazare cu carne

IMG_4081

E un paradox, cand eram mica nu imi placea mazarea, defapt nici nu vroiam sa o gust sa vad daca imi place sau nu… acum o ador e una dintre mancarurile mele preferate. As manca in fiecare zi numai mancarica de mazare… cu ardei copti vara sau castraveciori murati, gogosari la otet si alte acrituri iarna.

Timp: 1h

Portii: 4

Ingrediente: 400g carne de porc, 1 ceapa medie (sau ceapa verde), 1 morcov, 1 felie de telina, 400g mazare (proaspata, congelata sau la borcan), 4 cartofi, 100ml suc de rosii (pasta de tomate, bulion subtiat cu putina apa), 2 linguri ulei, sare, piper, dafin, cimbru, marar, patrunjel

Mod de preparare:

Taiem carnea bucatele potrivite si punem la calit intr-o cratita in 2 linguri de ulei.

IMG_4060

Amestecam si lasam sa se rumeneasca putin bucatelele de carne.

IMG_4061

Adaugam ceapa taiata marunt si lasam sa se caleasca si ea impreuna cu carnea. Eu am folosit ceapa verde ;)

IMG_4062

Adaugam apoi condimente (piper, dafin, cimbru) si sare.

IMG_4063

Urmeaza morcovul taiat rondele si telina cubulete mici sau data prin razatoarea mare. Amestecam usor si lasam sa se caleasca cateva minute.

IMG_4064

Spalam si scurgem mazarea. Daca folosim mazare din conserva atunci o vom adauga in ultimul clocot pentru ca ea este deja fiarta. Pentru mazarea proaspata si cea congelata (eu din aceasta am folosit) procedam in felul urmator.

IMG_4065

Adaugam mazarea in cratita si turnam apa cat sa o cuprinda. Lasam la fiert la foc mic pana incepe sa se inmoaie bobul de mazare (aprox. 10-15 min).

IMG_4066

In ultimele clocote adaugam si cartofii taiati cuburi. Acestia vor fierbe mai repede de aceea ii adaugam la urma.

IMG_4067

Dupa inca cateva clocote adaugam sucul de rosii.

IMG_4068

Preparam apoi un rantaj dintr-o lingurita de faina si putina zeama. Amestecam bine si punem in cratita peste mancarica. Asta va face sosul mai legat si mai grosut.

IMG_4069

Lasam sa mai dea intr-un clocot si incercam legumele sa vedem daca sunt fierte. Daca sunt fierte atunci adaugam verdeata tocata (marar si patrunjel) si luam de pe foc.

IMG_4075

Mancarica de mazare cu carne e gata. Poftiti la masa :P

IMG_4084

Buna rau!

IMG_4088

Pofta buna!

2 comentarii:

  1. MI-AI FACUIT POFTA DE ACEASTA MANCARICA
    MAINE PLEC LA TULCEA DAR CAND MA INTORC AM SA PREPAR ACEASTA MANCARE PE CARE O SAVURAM CU TOTI MEMBRII FAMILIEI
    PUPICI

    RăspundețiȘtergere
  2. Drum bun si spor la mancarica de mazare ;)
    Va puup!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails